PMU søger regnskabsmedarbejder (30 timer)

Ansøgningsfristen er udløbet.

Da vores nuværende regnskabsmedarbejder har valgt at gå på pension, søger vi hendes afløser.

Dine arbejdsopgaver:

  • Lønbehandling for månedslønnede (via lønbureau, Bluegarden)
  • Lønrefusioner (fleks- og skånejob samt sygedagpenge)
  • Ferieregnskab
  • Administration vedr. virksomhedspraktikanter
  • Bogføring og betaling af kreditorer
  • Kontantkasse (ekspeditioner og bogføring)
  • Finansbogføring
  • Afstemninger løbende
  • Klargøring af materiale til årsrevision
  • Diverse ad hoc

Dine faglige egenskaber:

  • Rutineret i forhold til de nævnte arbejdsopgaver
  • God ordenssans
  • Stabil og engageret
  • Kan bevare overblikket
  • Kendskab til Office-pakken og økonomiprogrammet C5

Dine personlige egenskaber:

  • Godt humør
  • Et godt værdigrundlag
  • Et positivt menneskesyn
  • God social forståelse
  • Klar og tydelig i kommunikationen

I PMU Administration er der ansat fem medarbejdere med hver deres arbejdsområde i forhold til økonomi, HR og kommunikation. PMU er en spændende og mangfoldig arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø. Du kommer til at samarbejde med mange forskellige fagligheder, der brænder for arbejdet med de unge – og det kan mærkes i det daglige arbejde.

Der er tale om en stilling med 30 timer om ugen.

Yderligere spørgsmål til stillingen kan rettes til forstander Conrad Andreasen, mobil 28358958 eller på mail ca@pmu.dk

Ansøgningsfrist fredag den 7. oktober 2018. Ansættelse snarest og senest 1. december 2018. Løn efter nærmere aftale.

Send din ansøgning og CV i et samlet dokument til jaf@pmu.dk. Mærk ansøgningen “Regnskabsmedarbejder” og angiv gerne i ansøgningen, hvor du er blevet opmærksom på jobopslaget.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 41.